وکیل خانواده حرفه ای و متخصص – وکیل خانم در تهران و کرج با بالاترین شانس موفقیت در پرونده و مسلط به قوانین جدید :  امروز با توجه به شرایط جامعه تعداد پرونده هایی با موضوع خانواده روز به روز بیشتر می شود. به همین دلیل نیاز به وکیل متخصص در حوزه امور خانوادگی بیشتر از قبل احساس می شود.

دعاوی خانوادگی چه نوع دعواهایی را شامل می شود

وکیل خانواده چینوت

طلاق ،نفقه، استرداد جهیزیه، مهریه،اجرت المثل ایام زوجیت ،حضانت و اثبات نسب،تمکین و تغییر جنسیت از جمله دعاوی خانوادگی می باشد که برای این موارد دادگاه خاص خانواده تشکیل شده و این دعاوی در دادگاه خانواده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
در دعاوی خانوادگی وکلای متخصص خانواده در ابتدای امر سعی در صلح و سازش میان طرفین می نمایند و همین امر نیازمند برگزاری چندین جلسه فی مابین موکل و همسر ایشان می باشد. به همین دلیل پرونده های خانواده زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.
در صورت عدم‌صلح و سازش ،بهترین راهکار توافق طرفین در خصوص جدایی و سایر مسائل می باشد. چرا که در صورت عدم توافق ممکن است دعاوی خانواده چندین سال به طول انجامد و در نهایت هم نتیجه مطلوب حاصل نگردد. لذا وجود وکیل متخصص و آشنا با قوانین خاص حوزه خانواده ‌که نسبت به دعاوی خانواده تجربه‌ کافی داشته باشد بسیار راهگشا خواهد بود.

بهترین وکیل خانواده چه وکیلی است؟

بهـترین وکیل خانواده وکیلی است که در درجه اول در حین پیگیری پرونده بتواند با مذاکره طرفین را برای مصالحه راهنمایی کند. و در صورت عدم سازش بتواند با مذاکره و حفظ حقوق موکل،در کوتاه ترین زمان ممکن دعوا را فیصله دهد. و موکل را به نتيجه مطلوب برساند.

بهترین وکیل خانواده وکیلی است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته و از پیچ و خم کار و رویه شعبات مختلف دادگاه خانواده آشنایی کامل داشته باشد.

چرا وکلای چینوت؟

وکلای چینوت با فعالیت مستمر در این حوزه علاوه بر تجربه کافی در این زمینه ،نسبت به قوانین خانواده اطلاع کافی داشته. و با پیگیری مستمر، نتیجه مورد نظر موکل را به دست می آورند. برای این کار اولین اقدام وکلای چینوت در صورت تمایل موکل ،اقدام به برقراری صلح میان طرفین بوده. خواه در جهت ادامه زندگی مشترک خواه از طریق توافق نمودن جهت خاتمه زندگی مشترک .

حق و تکلیف زوجین در حقوق خانواده

زوج و زوجه در زندگی مشترک ، هر کدام نسبت به طرف مقابل حقوقی دارد . در عین حال هر یک از طرفین نسبت به یک دیگر دارای تکالیفی نیز هستند . احقاق حقوق و انجام تکالیف در زمان صلح و سازش نیز ممکن است و لازمه آن جدایی و طلاق نمی باشد .

موضوعات حقوق خانواده

حقوق خانواده هم شامل مسائل مالی می ‌شود و هم شامل مسائل غیر مالی . مسائل مالی مانند مهریه و نفقه . حقوق غیر مالی مانند تمکین و حضانت . برخی از این حقوق از پیامد های طلاق است مانند بحث حضانت و بعضی از حقوق خانواده در زمان زندگی مشترک قابل تحقق است مانند نفقه .

قوانین مرتبط با خانواده

قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱ به صورت مشخص به مسائل مربوط به خانواده پرداخته است . البته در گذشته قوانین دیگری مانند قانون طلاق و امثالهم وجود داشته است اما با تصویب قانون حمایت خانواده و آیین نامه های مرتبط ، قوانین گذشته غالباً فسخ شده اند و در محاکم قضایی ، به قانون حمایت خانواده از سوی وکلا و قضات استناد می شود .

البته حقوق خانواده مستقل و جدا از قوانین دیگر نیست . به عنوان مثال در قانون مدنی در رابطه با خانواده و حقوق مرتبط با آن صحبت شده است . در قانون مجازات اسلامی در رابطه با نفقه و عدم پرداخت آن مطالبی عنوان شده است و به همین دلیل حقوق خانواده در برگیرنده قوانین و مقررات متعددی است .

میزان حق الوکاله وکیل در دعاوی خانواده

میزان حق الوکاله وکیل در دعاوی خانواده بسته به نوع دعوی است . به طور مثال در دعوای تمکین در جامعه وکالت عرف از 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان است . البته از این نکته نباید غافل شد که حق الوکاله امری کاملاً توافقی است و نیازمند توافق بین موکل و وکیل است .

اهمیت وکیل خانواده

وکیل خانواده با توجه به علوم کسب کرده در حوزه خانواده و همچنین اخذ پرونده های متعدد در این زمینه می تواند با به کارگیری علم و تجربه خود ، زن و مرد را از حقوق و تکالیف خود در عالم ثبوت آشنا کند و در عالم اثبات حق آنها را احقاق کند . به دلیل اینکه زن و مرد در دعاوی خانواده هیجانات بر آن ها غالب می شود بهتر است که در این حوزه حتماً به اخذ وکیل اقدام شود و الا اقدامات انجام شده به نتیجه مطلوب نخواهد رسید .

سایت چینوت _ وکیل متخصص خانواده

حوزه حقوق خانواده نیازمند افراد معتمد ، امین و متخصص است و هر وکیلی در این حوزه حق ورود نخواهد داشت . به همین دلیل سایت چینوت در برگیرنده وکلای متخصص و متعهد در این زمینه می تواند مراجعین را به سر منزل مقصود خویش برساند .

صلاحیت رسیدگی به دعاوی خانواده بر عهده چه دادگاهی است ؟

دادگاه خانواده صلاحیت رسیدگی به دعاوی خانواده را دارد که شامل قضات و مشاورین متخصص خانواده می باشد .

برای استفاده از خدمات وکلای چینوت می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.