بهترین وکیل مواد مخدر در تهران + تماس فوری برای مشاوره

وکیل مواد مخدر حرفه ای در تهران , شماره تلفن بهترین وکیل برای مسائل مواد مخدر در تهران , هزینه وکیل برای مواد مخدر چقدر است ؟ از گذشته تا کنون در جوامع مختلف همیشه افرادی بوده و هستند که مبادرت در شکل سنتی به کشت و در شکل صنعتی به تولید، انواع مواد مخدر فعالیت داشته اند.

در مقابل افرادی نیز بوده که مواد مخدر را تهیه و مصرف کرده و یا به سایر کشورها ارسال نموده اند.

رویکرد حکومت در ادوار مختلف تاریخ در برخورد با مواد مخدر و افرادی که با آن در ارتباط هستند متفاوت است. به گونه ای که برای مثال در زمان صفویان و قاجاریان کشت و استفاده از تریاک آزاد بوده است. حتی حکومت از این طریق کسب درآمد نیز داشته است. ولی به مرور به علت فشارهای جامعه بین المللی حکومت مجبور به واکنش در برابر افرادی بوده که به هر طریقی مواد مخدر کشت،تولید،مصرف،نگهداری،فروش و یا ارسال می‌کردند.

طبیعتا واکنش حکومت به صورت جرم انگاری و تعيين مجازات برای این اعمال بوده است‌.

قوانین مرتبط با مواد مخدر

وکیل مواد مخدر

خوشبختانه در این موضوع برخلاف سایر موضوعات ما با قوانین متعدد و پراکنده ای رو به رو نیستیم؛ و صرفا قانون مبارزه با مواد مخدر تصویب شده در سال ۳/۸/۱۳۶۷ و اصلاحیه ها بعد آن و آئین نامه قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب سال ۱۳۷۷ را داریم.

در خصوص مواد مخدر چه مواردی جرم و قابل مجازات است؟

به دلیل اهمیت مواد مخدر برای جوامع بین المللی و نگاه ریز بینانه به آن و همچنین اثرات سو مصرف مواد بر ذهن و زندگی افراد قانون گذار تمام رفتار مرتبط با آن را جرم تلقی نموده است.

هنگامی که از تمام رفتار مرتبط با مواد مخدر صحبت می‌شود تمامی اعمال اعم از :

کشت،وارد کردن،ارسال،تولید،نگهداری،حمل،خرید،توزیع،مخفی کردن، جا به جایی، به فروش رساندن، به‌ وجود اوردن مکان هایی برای استعمال مواد مخدر و حتی پناه دادن به افرادی که به علت مواد مخدر تحت تعقیب هستند و یا فراری دادن آن ها در قانون مبارزه با مواد مخدر جرم تلقی و قابل مجازات دانسته شده است.

مجازات ها مرتبط با جرائم مواد مخدر:

به محض نقش بستن کلمه جرائم مرتبط با مواد مخدر افراد جامعه تصور مجازات اعدام را در ذهن خود دارند. در حالی که مقنن برای جرم مواد مخدر مجازات های دیگر از جمله حبس،جزای نقدی و شلاق را نیز تعیین نموده است.

حال اگر این پرسش در ذهن به وجود آید. که هر کدام از این مجازات ها چه زمانی اعمال می شود؟

باید به این صورت پاسخ داده شود که بسته به این موضوع که چندمین بار است که این عمل مجرمانه توسط فرد انجام می شود؛ و همچنین مقدار مواد اخذ شده (چندین گرم) تعیین مجازات متفاوت است.

یک خبر خوب در ارتباط با جرائم مواد مخدر:

به دلیل سیاست مقنن در کاهش مجازات قانون گذار در خصوص این جرائم سیاست های تخفیفی همچون تخفیف مجازات تا نصف، تبدیل حبس به جزای نقدی و همچنین کاهش مجازات تا یک چهارم را در شرایطی پیش بینی نموده است.

لزوم مراجعه به وکیل:

امروزه که تمامی حرفه ها به سوی تخصصی شدن گام برداشته اند. از جهتی هم در ارتباط با چنین موضوع به این مهمی که در مرحله اول با جان،مال و حیثیت افراد در ارتباط است.

طبیعی است که با علم و آگاهی قدم برداشتن در این راه و دفاع کردن طبیعتا نتایج متفاوت و قطعا بهتری را برای شما در بر خواهد داشت. علاوه بر تنش های بسیاری که تحمل می کنند. با اقداماتی که کاملا اشتباه است سبب بدتر شدن شرایط می شوند. به همین دلیل بهتر که خیر قطعا لازم می باشد که با یک وکیل متخصص کیفری و پایه یک دادگستری در این خصوص مشورت و اداره امور به متخصص آن حرفه سپرده شود.

چرا گروه وکلا متخصص چینوت؟

گروه وکلا متخصص چینوت با علم خود در این زمینه و تجربه ای که به علت داشتن پرونده ها متعدد در این خصوص داشته اند. به شما می توانند در طی کردن این مسیر کمک کرده و تمام تلاش خود را برای اخذ بهترین نتیجه برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *